درباره ی من

سئوگی

داستان عشقم رو بخون

درباره ی من

Aynaz
سئوگی داستان عشقم رو بخون

درباره ی من

سلام من آینازم و ۲۰ سالمه، تو شهر تبریز زندگی میکنم و عاشق یه پسری به نام علی شدم، اون ایرانی نیست و در باکو زندگی می‌کنه متاسفانه امروز سومین روز از قطع شدن اینترنت در ایرانه، تمامی برنامه ها از جمله اینستاگرام، واتساپ و تلگرام فیلتره و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۲ شب قطعهگریه ان‌شاءالله زودتر اینترنت ها وصل بشهمردد به بچه هام راجب این روز های مزخرففففف خواهم گفت! 

ساعت: ۲۲:۴۶ دقیقه 

تاریخ: ۱۴۰۱/۷/۲ روز شنبه

 

 



نظرات شما عزیزان:

fatiiiiiix
ساعت21:57---3 مهر 1401
اخ گل کفتی
پاسخ: نکنه توهم کسی رو دوست داری ونمیتونی باهاش صحبت کنی؟؟؟


Əli
ساعت23:38---2 مهر 1401
Cavablarını gec görəm və gec gəlir baas
پاسخ: mənim cavab larim gec gəlir sənə???


Əli
ساعت23:34---2 مهر 1401
Biraz çətindi fəqət sənə xatir dağlarıda aşaram
پاسخ: nəsi çətin??? Bu ki çox rahat dir uzun uzun cümlə yaza bilisən


Əli
ساعت23:27---2 مهر 1401
Salam Aynazım. Bu vəzə məndə pis olam və sənə xatir nigaranam inşAllah tez zamanda düzələsin. Səni çox sevirəm
پاسخ: Salam sevgilim VPN qirildi
پاسخ: Sevgilim burda masaj yaz mənə


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تظاهراتاینترنتعشق‌عاشقیباکو

تاريخ : شنبه 2 مهر 1399 | 10:4 بعد از ظهر | نویسنده : Aynaz |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.